Som alla andra föreläsningar...

Musiken strömmar in i öronen. Tankarna är långt härifrån. Föreläsarens mun rör sig oavbrutet, utan att jag kan urskilja ett enda ord. Människor runt om ser allmänt uttråkade ut. Vissa pratar med den bredvid, andra pillar på penna eller mobil. Jag tycker lite synd om föreläsaren. Men jag tror de flesta inklusive mig tycker mer synd om oss själva, som måste lyssna på sånt dynga (Jag lyssnar då på min härliga musik). Över hundra elever sitter i någon trans i form av kollektiv uttråknad.

*GÄSP*

//Teru - er väldigt aktiva elev...

Kommentarer
Postat av: Cälu~

akta så att inte dina passionerade pedagog-elever får reda på detta och haunt you down. :P

2009-04-14 @ 19:07:24
Postat av: Terus svar till Cälu~

Haahaha, mm way to passionate man! It all about respect and blablabla...

2009-04-14 @ 19:13:13
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0