Work as much as you play~

Kaffe i ena handen och loggbok i den andra. Jag är uppe tidigt på arbetet. Känner mig lite smått vuxen nu, vaknar tidigt innan solen kommit upp för att ta bilen till jobbet. Mina läsare, jag har tyvärr haft mycket att göra på sistone på både gott och ont. Mycket skolarbete och mycket nöje! You gotta work as much as you play!

Förra helgen fick jag besök av min härliga barndomsvän Cindy! Det hanns med med spa, shopping, mycket mat och utgång! Riktigt kul hade vi!

Denna helg var det återigen fest, då födelsedagsfest för pappa min igår! Hurra Hurra Hurra~

Imorgon är det början på två veckors lång praktik! Jag saknar barnen så!

//Teru - loving the simple life~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0