Bad turns to Good...

Säg vad ni vill om kaffe, med det räddar liv! I alla fall mitt. Började på vfu klockan sju idag och skulle stanna till fyra. Jag var helt död de två första timmarna, Det var inte de ordinarie barn som jag brukade ta hand om och det var fullt av skrik och missnöjen. USCH USCH USCH! Tackar Gud den som skapade kaffe! (Personen har en plats i himmelen - Om inte han/hon redan befinner där) Annars skulle jag somnat bland alla skrikande barn och drömt mardrömmar om dem hahaha...

Men vid slutet av praktikdagen fick jag samtal av Carrie. Hon och Anna ville äta middag med mig Hihihihii! Det förgyllde hela min dag! *Yeaaah~* Så vi var ute och åt gott! Härligt efter en lång krävande dag! *Vi saknade dig bara Aina!* Men Aina kommer imorgon och vi kommer spendera en hel dag tillsammans själva! (En himla massa utropstecken i detta stycket ser jag nu...)


Min Plankstek (Jag lovar att den finns där under allt sås) med ett glas av husets röda.
(Jag fick tyvärr inte ett bättre kort då batteriet dog, men gött var det alltid!)

I alla fall, jag borde egentligen lägga mig nu. Brist på sömn gör mig lätt sjuk. Men pollen gör att jag känner mig allmänt sjuk ändå. Vaknade inte av alarmet idag, utan av att det inte gick att andas, då pollen hade lyckats blockera två av mina tre lufthål - ni kan själv gissa vilka. Att bli kvävd till medvetande är inget jag har högst i min lista direkt. Min vän Neda har sagt följande: "Enda vettiga anledning till ett självmord skulle vara tack vare pollen." Och jag är fullt beredd att hålla med henne, om inte den lyckas döda mig först. Få hoppas att det blir bättre så småningom...

Puss på er alla som lider av pollen - Jag lider med er!

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

yummy med plankstek! =)



SV: Lei lan djau lan lah.. wah ngor min keung vilja

2009-05-09 @ 13:58:46
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0