Jag & Blommor...

När det gäller gåvor så tycker jag att det är tanken som räknas. Och när det kommer till blommor är det något som jag verkligen älskar att få, oavsett vilken slags. Leendet strömmar mot läpparna och man känner lycka som väller ut! Jag tror det handlar om innebörden jag lägger i gesten som gör mig så glad. Att köpa mig en jättedyr diamantsmycke eller att då och då ge mig blommor, så är självklart blommor att föredra!


Och igår så kom det fram en flicka från småbarnsavdelningen fram med en maskros! Oh så gulligt! Efter en stund så fick jag en liten bukett som flera hade plockat till mig. ^____^
     Även om att jag hållit på att dö under veckan av att pollen kommer strömmande från alla håll (och att jag faktiskt t o m ser dem) kan det inte hindra mig att motstå denna underbara gest!



//Teru - undrar vad du gillar för blommor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0