Lite av många favoriter...

Jag började dagen med en av mina favorit frukost, nämligen bacon, stekt ägg med rostat bröd. *Mums~* Men det var inte riktigt det jag ville poängtera. Utan det är att jag har insett att jag kan inte steka ägg. Inget snack om att jag en dag kommer att kunna vända den utan stekspade, när jag inte ens kan steka a decent f*cking egg! Liksom titta:



Ser jättegott ut - och det var det - jag vet. Men titta noga, vilken härlig äggröra jag fick! Som inte alls var meningen. Jag hade i tanken de perfekta äggen (det är 2 ägg där) med en stelnad gula mitt i, såsom en vacker sol - a là my Dad - som jag nu har insett att jag inte behärskar. Sååå min slutsats är att jag får helt enkelt leva med att äta äggröra och att jag tidigt avstod att bli kock var ett klokt beslut. 

Vidare till kvällens snacks/fika. Var och köpte mig wannabe Dannish Cookies idag, som smakar exakt detsamma - men som förmodligen kostar betydligt mindre! Dannish Cookies är enligt mig THE COOKIE of all the cookies! Så sitter här nu och mumsar i mig med en kopp varmt te och lite tända ljus. Mysfaktor på hög nivå! Hihihihiihi... *Yummy!!*



//Teru

Kommentarer
Postat av: Siu

Frukosten ser riktigt gott ut måste jag säga, men är det verkligen så svårt att steka ägg?

2009-05-18 @ 11:57:47
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm det är det! När jag tänker efter tror jag faktiskt jag aldrig har ätit ett sådant som jag vill ha, made by myself :(

2009-05-18 @ 16:28:51
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Får väl ta o lära dig steka ägg när jag o jenny kommer för att hälsa på =D

2009-05-19 @ 12:22:08
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm det får ni nog göra... eller så kommer jag upp när jag hör klockorna ringa! XDDDDDD

2009-05-19 @ 16:31:36
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

OH! Jag älskar dom också! Åt dom när jag var liten, men har inte käkat på flera flera år... vart hittade du dom? Finns dom på city el? puss

2009-05-19 @ 20:22:02
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Siu

Om det är mat klockan du menar så ringer den redan och väldigt ofta hemma hos jenny =P

2009-05-20 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0