Rainy Day...


Hihihi idag började dagen som jag har längtat efter! Med REGN! Det regnade sådär precis lagom, inte sånt dugg som gör att man varken vet om man ska använda paraply eller inte. Och inte spöande det ner så det inte gick att gå ut - sådant väder är mest passande med öppna fönster och huvudet under täcket hihihi. Så där gick jag under mitt paraply och började dagen på vfu!

Dagen gick bra och barnen var lika underbara som vanligt. Vi hoppade i vattenpölar tillsammans hihihihi. När det var dags att ta sig hem, så började det precis regna igen! Det verkar som om det är någon i himmelen som vakar över mig...


Väl hemma tog jag en fika med min Carrie! Om jag en dag kan hitta min andra hälft som jag kunde prata lika mycket med... Jag tror att det är det jag saknar mest, att ha någon som efter en lång dag bara vill träffa mig - ingen annan, och bara prata, skratta och ta det lugnt tillsammans. I really miss that...

//Teru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0