The weekend so far...

Hela lördagen har kännts som en söndag. Detta pga att nästan alla var lediga på fredan. Jag har hunnit med mycket dessa få dagar. I torsdags kom Johnny på besök igen och vi var och åt på Jensens. Sedan fick han träffa kompisarna från Borås och vi festade alla tillsammans! Det var riktigt skoj! ^^


På fredagen tog vi en lunch utomhus och gick sedan vidare till knalleland. Jag hittade en hjärtformad väska. *Jättesöt!* Sedan träffade vi på några av de andra vännerna igen för fika. ^^

Idag har det främst handlat om jobb och känslan av att pollen sakta men säkert kommer att driva en till självmord. De som inte har pollen vet inte hur vi som har det lider. De ska skatta sig mycket mycket lyckliga!

Om några timmar är det återigen dags för härligt sällskap hos Lena! Jag ser fram emot det! Hihihihii
Godnatt så länge mina sötnosar!

//Teru


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh, jag hittade också en hjärtformad väska, på Gina! Den var jättesöt.

2009-05-03 @ 01:46:07
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hai ah hai ah! Köpte du den?

2009-05-03 @ 10:31:22
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0