Tack för en Fantastisk dag!

Dagen började med sovmorgon! Gött! När jag kom fram till skolan idag möttes jag av en bokbuss (har aldrig i mitt liv sett en sådan innan faktiskt), bakom den var det barn som inte var från min avdelning. Men där ibland dem så dök plötsligt en av mina fram och han sprang mot mig och kramade mig och ropade mitt namn full av entusiasm! GUD! Man kunde inte ha önskat sig en bättre start på dagen!

Dagen framskred lite sakta med innehåll av bl.a. sagoläsning, jaga, kaffe, pussar och kramar. Min handledare var snäll och släppte mig tidigare eftersom det var fredag och få barn - En bra start och ett bra slut av dagen! ^^

De senaste dagarna har jag kännt mig så glad! Kännt mig så tacksam över att jag har fått möjligheten att hamna på ett så bra ställe för vfu! Det liksom åter har bekräftat att mitt val av yrke inte var fel. Att dagligen fyllas av kärlek och träffa varje liten människa med dess unika härliga personlighet! Oh så underbart!

//Teru - undrar om livet kan bli mycket bättre? ^_____^


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott att höra att du har det bra på din VFU :) Hoppas du får en mysig helg med. Pussa.

2009-05-16 @ 01:35:24
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0