SUGARBOMBS!

Trots förseningen blev bakningen av idag! Och det blev inget mindre än Sugarbombs! (heter egentligen Cornflakeskakor... en lång historia) Det blev väldigt lyckat och gött! Barnen var duktiga och glada över att få baka. ^___^
     Tillsammans mumsade vi i oss dem med resten av barngruppen och pedagogerna. Barnen var så himla söta med choklad över hela munnen och fingrarna! Hihihihi...


Vidare började min dag bra (förutom bussincidenten), när pojken som nu dagligen kommer fram till mig tillsammans med en kram säger de fyra magiska orden: "Jag har saaaaknat dig". Men till skillnad från de andra dagarna så hade han mer på hjärtat idag. Han fortsatte med samma tysta stämma: "Jag tycker du är fiiiin... jag tycker om ditt hår" Awww~ Man fullkomligt smäääälter på fläcken! Och jag som måste sluta nästa onsdag, då vfu:n är slut. :(

*Suck* TeruTeruBozu måste sluta krossa unga mäns hjärtan! >_<

//Teru - en ofrivillig hjärtekrossare

Kommentarer
Postat av: Siu

det är väl lättare sagt de som krossar ditt hjärta o berättar för dig att du är fin så du smälter =)

2009-05-19 @ 12:27:20
Postat av: Terus svar till Siu

Ja! Kanske är det så! Då slipper jag känna en sådan skuldkänsla :D

Idag fick jag komplimang av pojken och han ville veta mitt telefonnr! :P

Fem år och frågar efter telefon nummer, killen börjar tidigt :P

2009-05-19 @ 16:29:02
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Han siktar högt oxå, börjar redan ragga på tjejer som är äldre än honom =D

2009-05-20 @ 09:47:53
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm! Jag trodde han var fem år, men visade sig att han bara är fyra! Enough confidence!

2009-05-20 @ 19:59:41
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0