Straight to the point...

Idag blev jag helt paff! Efter snart en veckas bemötande av "Jag har saknat dig" dagligen på vfu och gårdagens komplimanger, trodde jag att pojken hade sagt allt han velat säga. Men jag hade tydligen fel gällande dagens barns tapperhet. Jag satt och lekte tillsammans med pojken och några andra pojkar när han plötsligt vänder sig mot mig: "Jag tycker du har ett vackert halsband och vackra örhängen" Jag ler snällt och tackar, när han fortsätter: "Teeeeruuu (han sa mitt riktiga namn ofcourse) vad har du för telefoooonnummer?".... Jag blev helt STUM! O_O

Pojken är fem år och frågar redan efter telefonnummer! Snacka om att börja tidigt! ....... Ja, jag har inget mer att tillägga, helt mållös är jag! Men kan i alla fall säga att han är den som varit den mest "straight to the point" med efterfrågan av mitt nummer än alla andra killar jag mött i mitt unga liv... GRYM är han! GRYM!

//Teru - ler lite och är totalt förundrad över barns mod (:

Kommentarer
Postat av: Iris

HAHAHAHAH.. xD

2009-05-20 @ 13:37:16
Postat av: Terus svar till Iris

Mmm! Fick reda på att jag hade fel angående hans ålder idag, han är tydligen bara fyra!!

2009-05-20 @ 19:57:28
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

HAHAHAHAHAHAHA.... ffs!

2009-05-20 @ 21:00:58
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahaha, siu sei nga..



tror inte det är helt mycket hans mod, det kanske beror på hans unga ålder och ovisshet om hur det är att bli dissad.. you may be his first. treat him gentle!

2009-05-20 @ 21:27:59
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha klart han tar chansen när han får den, en söt fröken:)... Man ha no lättare för att fråga rakt ut i den åldern...vi vuxna vågar alltför lite:)desutom bra övning för hans del hehe....Snart får du en inbjudan med kalasförfrågan hehe:)barn ger ärliga komplimanger:) va stolt hehe kram gerda

2009-05-21 @ 17:25:27
Postat av: Terus svar till Gerda

Awww~ tack Gerda! :D

2009-05-21 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0