Som ett skadat djur...

Sitter i sängen och halvfryser. Det blev inte mycket sömn igår. Pollen har en tendens att attackera mina lungor på natten och jag fick hostattack efter hostattack. Jag har flera nätter i rad nu fått smaka på hur det kan kännas att ha astma (Jag börjar undra om jag också har det). Skulle egentligen till vfu idag, men kände mig allt för sleten. Ögonen känns torra som russin och näsan känns täppt och stor som en gummiboll.
     Ringde min handledare och sa att jag inte kunna komma idag, men kommer förmodligen imorgon. Men jag har nog en väldigt ynklig röst när jag är sjuk och nyvaken - nästan som ett skadat djur - för hon trodde det var bäst att jag väntade och såg hur jag blir lite längre fram (Jag lät tydligen inte alls bra på telefon). Det är inte första gången, en gång när jag inte kunde jobba och ringde restuarangchefen, trodde han att jag grät - vilket jag inte gjorde.

Så nu sitter jag här och vet inte riktig vad jag ska göra. Någon tår rinner över mitt patetiska (pollen)tillstånd och jag saknar Carrie något ofantligt. Vill bli omhändertagen och tillförsedd med föda. OH OH OH! Nu loggade hon in på msn. Kan nog inte förneka att hon är min Soulmate after all! :)

//Teru - pollenallergikern 


Kommentarer
Postat av: Siu

Kolla!!!! nu vet du att din telepatiska förmåga fungerar, du tänkte på Carrie o hon loggade in msn =P

2009-05-05 @ 09:58:08
Postat av: Terus svar till Siu

Hahahahha mmm!

Ska försöka manipulera henne till att köpa mig saker och bjuda på mat! XDDDDDD

2009-05-05 @ 13:35:54
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0