Innan läggdags...

Sitter i min säng lutad mot mina många kuddar. Nyduschad och varm - så sköööönt! Det har varit en lugn dag. Var inte på vfu idag heller, eftersom rösten var som borta i morse. Men mådde mycket bättre under dagen. Bjöd Carrie på lunch. Jag visste inte att det hade regnat, så det kom som en positiv överraskning när jag gick ut och kände regndoften. Oh vad jag älskar det! Som en kyss från himmelen till mig för att lindra mitt pollenbesvär.

På tal om kyssar fick jag en big WET one i söndags av min kompis lilla dotter Kellie. Hon tog tag i mitt ansikte och drog mig till henne och "MUAH" så stal hon en puss. En riktig hollywood sådan, där man inte är beredd och den andre tar ens ansikte hahaha... Hon är allt underbar hon den tjejen!

Snart är det dags att lägga sig. Jag sitter här och lyssnar på min senaste favoritlåt av KCM. Staying far away alternativ To be far away som jag nämnde igår. SÅ UNDERBAR! Jag kan riktigt känna smärtan i hans röst, kärlek, förtvivlan och ångest - allt på en gång. Dessutom har jag velat prata i sådan "telefon" gjord av muggar hela dan (och vill det fortfarande) som på videon. Men de tillfrågade vill inte göra det med mig. >_<



//Teru -  kommer förmodligen lyssna sönder låten...

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

HAHA JOO! JAG VILLE!!!! Men du vägrade ju att komma hit med muggen =(

2009-05-08 @ 22:13:44
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0