A Good Day!

Today has been a good day! Var och handlade med Jenny, det var riktigt kul! Vi två irrade runt i Willys för att hitta våra grejer, men det är som en värsta labyrint där inne. Att hitta vaniljstänger blev till slut som värsta mysteriumet!
     Efter vi har handlat klart begick vi oss hemåt. Smart som jag var köpte jag en massa grejer. Jag tror minsann det vägde en tredjedel av min egen kroppsvikt. Med min på senaste tiden redan bristande hälsa så började jag åter få häftiga hjärtklappningar (vid ett tillfälle började jag tappa balansen och känna mig lite snurrig), men jag klarade mig(!) och skyndade hemåt.

När jag kom hem mådde jag mycket bättre. Jag hade planerat i några dar att jag ska överraska mina två vänner som håller på att måla om deras lokal med lite mat (De sliter hårt de fina tjejerna). Så lagade kvällsmat till mig själv, samtidigt som jag fixade pirorger. Tänkte ta med dem när de är alldeles nygräddade och goda!

När jag var klar packade jag ner pirogerna, en kanna te och lite godis och begav mig iväg. Klockan hade redan hunnit bli nio på kvällen och det kryllade med folk ute. Jag stötte på en lite berusad medelålders man på vägen dit, som plötsligt dök upp från sidogatan. Han tittade på mig - jag tittade på honom. Jag gick vidare - han gick efter mig. Jag gick snabbare och snabbare. Sen försvann han. *Pusssst*

Väl framme blev de glada över överraskningen!! *Yeaaaah~*
Så åt vi lite och så fick jag hjälpa till och MÅÅÅÅLA!!! Hihihihii... Riktigt kul var det! Imorgon är det dags att måla igen! ^-^

Sov så gott!

Kram

//Teru


Dagens middag: Hemlagade köttbullar
(som är allt förutom runda) med stuvade makaroner (första gången jag gör det, smakar precis som det som min dagmamma gjorde!)
^_______^

    
Piroger Before & After (:

 

Kommentarer
Postat av: Cälu~

Oh, så du hjälper till att måla lokalen. :) hur ser det ut nu? har de fått trappan fixad än? >:(

2009-03-08 @ 12:32:11
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahaha, dina piroger är so cute... djeung bop bop ah!

2009-03-08 @ 15:53:24
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Teru

Till Cälu:

Mhm! Det är mai bak seck. Med ROSA pelare!! :D :D :D

Dem håller på med trappan, fixat en del loh.

2009-03-08 @ 21:17:43
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahahaha.. *ngao sei ah*



Hihi visst ser det gott ut ? Säkert godare än de såg ut ^_^ kakaka..

2009-03-09 @ 13:18:54
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0