Barns syn på Kärlek ♥

Spelar det någon roll hur man ser ut?

"Om du vill bli älskad av någon som inte redan finns i din familj,
är det inte fel att vara vacker."
Anita, 8 år                                                                                                               


"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig.
Jag är stilig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med än." 
Brian, 7 år

Hur ser man att två personer som sitter på en restaurang är kära?


"Kolla om killen tar notan. Då ser man om han är kär eller inte."
Bobby, 9 år


"Kärlekspar kan bara sitta och titta på varandra och låta sin mat bli kall...
Andra bryr sig mer om maten."
Bart, 9 år
När får man kyssa någon?


"När de är rika."
Pam, 7 år

"Jag ser på det så här: Att kyssas är kul om du tycker om det,
men det är ett fritt land och ingen borde tvingas till det."
Trey, 8 år




Hihihihi så sött! Hur ser du på kärlek? ;)

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hihi sjukt bra svar! Kunde inte sagt det bättre själv... barn är så smarta. hihi

2009-03-20 @ 13:22:53
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0