Treasure Hunt

Jag och några av mina klasskamrater begav oss ut på skattjakt idag! Vi tog oss till ett skumt ställe med en lång okänd korridor och vidare uppför flera våningar trappor. Till sist kom vi till ett dunkelt rum med massa gömda skatter och ivriga skattjägare. Vi hade kommit fram till vår destination - Skattjakt i form av Gina Tricot utförsäljning.

Det fanns kläder ÖVERALLT! Hängda/Slängda över hela rummet. Det fanns tjejer som hade ryckt åt sig mängder av plagg. Det var t o m någon som hade med sig en säck (i form av ikea påse, sådan gul/blå stor sådan) för att lägga alla sina fynd i. Andra hade ännu större framgång, då de hade bokstavligt talat BOXAR med kläder!

Där fanns berg av jeans i flera nyanser av blått. Stickade tröjor i alla möjliga gräsliga färger hängades i klungor. Underkläder som en gång kanske var rätt sexiga, som mest såg ut som disktrasor liggandes på golvet. Riktigt, riktigt skumma scarves i diverse färger och mönster mitt bland kaoset med massa exalterade kvinnor i alla åldrar och etnicitet.

Till höger och vänster fanns det kvinnor som strippade av sig sina kläder för att prova sina berg av kläder (Det var nästan som en backstage av en modevisning, men inte fullt lika glammouröst). 
     Där stod jag och undrar om jag skulle joina testandet, men undrar frågande hur man i hellsike ska veta om det ser bra ut eller inte?!! Det fanns inte en enda spegel!
     Så jag testade kläderna och försökte "känna" mig till om det såg bra ut eller inte. Men ja, att det känns bra och det ser bra ut är helt olika grejer (Bäst är det om man kan få båda delarna). Om allting som kändes bra också alltid såg bra ut, skulle jag gå runt med mina mjukisar everyday...

Men spännande var det och jag lyckades hitta lite småskatter!

//Teru


                             


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahahahaha.....shit det ser verkligen helt katastrof ut....även om jag sett det där live. hahaha

2009-03-05 @ 10:43:21
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

(jag lånar en bild av dig om det är ok?) PUSS!

2009-03-05 @ 10:53:22
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0