Ally McBeal



Jag gillar rollkaraktären Ally McBeal. Hon är så knäpp och underbar på sitt egna lilla sätt. Att kunna vara sig själv under alla stunder och situationer! Cooolt~ Det som är riktigy roligt är att hon har en massa skumma personer runt omkring sig som är minst lika "speciella". Hahahahaha...
    
Jag har vänt på dygnet lite den senaste tiden, så det har medfört att jag hinner se programmet på 4:an innan jag somnar. Riktig skön serie som väver in humorn i allvaret.

Roliga citat från serien:

Ally: I like being a mess. It's who I am.

Georgia Thomas: Ally, what makes your problems so much bigger than everybody else's?
Ally McBeal: They're mine.


Oh serien börjar! Få sluta nu!

Puss på er och godnatt!

//Teru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0