Mitt Bloggande och Er Respons...

Jag får då och då respons från mina vänner när jag möter dem eller pratar via msn att de uppskattar min blogg. Flera har till och med uppmanat mig att publicera en bok - Jag tackar ödmjukt lovorden och förslagen, speciellt Lälus förslag om att jag ska förvandla det till Terus Dassbok *Host Host* hehehe...

De har visat sig att vissa människor har lärt känna helt nya sidor av mig och funnit det roande. Jag uppskattar faktiskt den förmågan jag har att kunna roa de människor runt om mig (Bättre att göra folk glada än ledsna liksom...). Som min psykologilärare sa en gång: "Personligheten ligger inte i människan - utan mellan människor", en smart kvinna.

Jag tror och hoppas att genom mina blogginlägg att ni får lära känna flera aspekter av min spännande personlighet. Förutom ni så får jag faktiskt lära känna mig själv ännu bättre. Jag har i min uppväxt fått veta att jag är en snäll människa, men i de inläggen ni läser om mina jobbsituationer kan ni förstå att jag har rätt djävulska tankar inom mig också. Dessutom har jag nyligen också fått veta av vänner att jag har en rätt bra humor med! Det är kul att veta! Tillsammans med detta får ni inblick om mina innersta känslor i några inlägg då sentimentala filosofiska stunder faller in...

Så jag hoppas att de tillsammans är en trevlig läsning för er! Och jag önskar innerligt att ni gärna lämnar en kommentar i kommentarfältet. Bara en hälsning kanske? Vad ni tycker om mitt skrivande, så jag får lite respons! Var inte blyga... om ni inte vill att jag ska veta vem ni är, var anonym! Men absolut... skriv namn om ni vill det, så slipper jag bli så nyfiken!

Puss & Kram på er~

//Från Teru med hennes tankar om sitt bloggande:
 

Istället för att säga "jag vet inte", borde vi säga "jag vet inte vad jag vet, hur mycket jag vet eller hur grundligt jag vet det" - med det underföstådda tillägget "tills jag fått tid att skriva om det". - Olga Dysthe

Kommentarer
Postat av: Han som inte får nämnas vid namn

Tjoo breee! Tänkte bah lämna lite smutsiga spår här:D..bläk bläk.. Haha:P

2009-03-31 @ 03:32:40
Postat av: Terus svar till Han som inte få nämnas vid namn

Hahaha smutsiga spår? Är du på jobbet eller?

Kram :D

2009-03-31 @ 12:45:07
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

haha SÅ BRA! så bra, detta ska jag använda: jag vet inte vad jag vet, hur mycket jag vet eller hur grundligt jag vet det! hahaha om jag kommer ihåg frasen..

2009-03-31 @ 16:41:18
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0