Att drunkna inifrån..?!?

Igårkväll efter allt bloggande gick jag och la mig med smärta i benet. Jag har haft det sen jag var liten. Doktorn sa då att det var växtvärk, men det har fortsatt upp i åldrarna (Och jag växer inte längre). Men jag har faktiskt vant mig vid det. Jag kom inte att tänka på det förräns igår att jag inte har haft ont på jättelänge, kanske på över ett år!

Förutom smärtor i ben har smärtan i hjärtat inte avtagit utan hållt sig kvar. Andningen har lugnat ner sig förvisso. Men hjärtat känns utmattad. Har inte längre sådana plötsliga PANG smärtor direkt. Däremot vaknade jag idag och kände mer som om hjärtat hade "svullnat". Såsom när du har hostat rejält i en vecka, så är lungorna rätt så sletna. Du känner små svidanden smärtor och kyla i lungorna. Så känner jag - fast i hjärtat. Det känns som hjärtat är packat runt med is.

Mamma tror att det kanske kan ha med att jag fått vatten i lungorna. Så hon menar att jag typ......drunknar inifrån? O_O
     Inte fullt lika poetiskt och "vackert" som det låter, om det är så här det känns...

Kan det vara dålig motion?!? Signade upp mig för provvecka på gym idag, få se om det hjälper. Om inte, blir doktorn nästa. >_<

Vad tror ni? Kan det vara att jag drunknar inifrån?


//En aning sleten Teru med ett fryset hjärta
(Bokstavligt talat)


Kommentarer
Postat av: Siu

Stackare, hoppas du mår bättre snart.

2009-03-06 @ 11:35:27
Postat av: Teru

Thanks! I hope so too! >_<

2009-03-06 @ 12:00:37
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0