Afrodans & Mat alà Teru

Idag har varit en bra dag! Jag vaknade efter en härlig dröm. (I won't tell you, then it won't come true! hahahaha)
Åt lunch med Carrie i skolan och sedan tränade vi ihop med Lälu. Det blev afrodans, riktigt kul! Imorgon om vi inte fått mega träningsvärk, så är det dags att träna igen. ^^

Kom hem och lagade en reaaal nice dinner. Har inte ägnat så mycket tid åt matllagning som jag en gång gjorde. Men riktigt gött blev det! (Disken är fortfarande i vasken och småviskar till mig, men jag har inte den orken att bry mig)

Efter en sådan bra dag, så måste det firas med god sömn med lovely dreams~

Sweet dreams~

//Teru

Dagens middag:


Inlagd kinakål wokad med nötkött & någon form av kokt kinesisk sallad med sås


Morot och Rättikasoppa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0