Cleaning In Process!

Idag har det varit rejäla tag. Jag har städat som aldrig förr och än är jag inte klar! Har hunnit diska, gå ut med sopor, rensat skafferiet, rensat tidningar och sorterat i garderob... Gud! Fattade inte att jag kan ha hunnit samla på så mycket skräp!
 
Emellan städningen fick jag lite besök av Gerda och Diesel! Det var jättekul och mysigt - längesen! Vi satt och pratade medan Diesel undersökte varje hörn och vrå av min lägenhet. *Han är så gullig*

Sedan var det dags för mat och åter till städning... Jag är verkligen helt utpumpad av energi. Är faktiskt förvånad att jag kunde stå emot att ta en powernap idag - det liksom dök inte ens upp! *Känner mig så duktig* Jag kommer nog sova riktigt gött i natt! ^_____^

En riktig bra och produktiv dag!
 
Godnatt mina vänner och sov så gott! (:

Kram

//Teru


Jag har lyckats samla på mig en hel del av påsar, fick rensa och kasta en massa.


Rensade skafferiet och hittade dessa. Pepparkakor bakade inte från i julas - utan julen innan! T_T


Diesel was here och lämnade lite avtryck på mitt ben (:


Det blev en ny form av bolognese idag. Vilket egentligen är som vanlig bolognese fast med lite extra tillbehör och spetsad med chili! I like chili~



Kommentarer
Postat av: Siu

OMG!!!! Pepparkakor från 2007!!! hur lyckas du med det? =P o du hade verkligen en massa påsar =D

2009-03-23 @ 10:07:05
Postat av: Terus svar till Siu

Hahahaha jag har många talanger! Däribland att inneha ett avlångt skåp som jag trycker in allt gott och hoppas att jag kommer ihåg att äta upp det. MEN så duktig är jag inte, utan jag köper mer stuff och TÄCKER det jag redan har... (jag var lite frestad att testsmaka än (De såg ju helt okay ut) men jag vågade inte) :P

Ja, påsar har jag en massa av, lite scary mycket T_T

2009-03-23 @ 10:54:15
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

ser okej ut o smakar okej är två helt olika saker, vem ska ta med dig till akuten eller sjukhuset när du mår dåligt då? =P påsar kan du faktiskt spara eller återanvända när du går o handlar så slipper du köpa nya hela tiden, men antar att du inte tänker så riktigt lillesyrran =D

2009-03-23 @ 13:50:35
Postat av: Terus svar till Siu

Hehehe jag vet! Därför vågade jag inte smaka haha...

Jo, jag tänker på det! Det är därför jag samlar på mig så många för att "jag ska" använda mig av dem till ica osv... jag resulterade i säkert 20 st ica, öb, eko, willys påsar igår när jag rensade :P

2009-03-23 @ 14:08:44
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Jennie

De där pepparkakorna låter nästan giftiga :)

Får baka nya till vintern istället.. haha!

2009-03-23 @ 18:32:25
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0