Uttömning...

Hemma efter gymmet. Stepdance är inget för mig. Visste inte att det kunde vara så svårt att hålla reda på alla sina lemmar på en gång. Psyke och fysik i ett. Känns nästan som den ångestladdade övningkörningstiden igen. Det var då jag insåg att simultanförmåga är inget jag besitter.
     Imorgon är det dags för funk, hörde att det skulle vara ännu svårare. Vi får la se om det stämmer!

Har som sagt varit duktig idag, diskat berg av disk och rensat kylen. Hade oätbara saker där inne som inte alls var för läckert. Jag kan ge er en djupgående beskrivning, men jag tror att jag skippar det. Efter uttömning och massa skrubb så är den alldeles fin och mysig igen!

//Teru


Jag må vara en fattig student, men mat är det gott om!


En flicka måste ha sin dricka.
Från vänster: Bravo juice, grädde undangömd bakom soyan (
jag dricker ingetdera), mjölk, tranbärsdricka (Yummy!), jordgubbskräm och sist soyamjölk.


En hel hylla med sylt i alla smaker (
Varför har jag det?... skumt).

Kommentarer
Postat av: Siu

Soyan som du menade är väl ändå ostron sås? =P

2009-03-12 @ 10:25:22
Postat av: Terus svar till Siu

Hahahah ja det är det! Men jag glömde vad den hette och den är NÅGON sorts sås, så shit the same :P

2009-03-12 @ 10:28:04
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

haha. tänkte precis poängtera det som Siu skrev. :P and by the way, vad har jag sagt om konservburkar i kylen?! T_T

2009-03-12 @ 22:11:16
Postat av: Terus svar till Cälu

Hahaha mm! Det är inte jag som la den där! Brorsan lämnade kvar tonfisken. Oöppnad, är the same ändå ne?

2009-03-12 @ 23:29:05
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Ska man inte ha konservburkar i kylen?

2009-03-13 @ 00:04:52
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0