Det här med att komma i tid...

Efter att ha snoozat minst fyra gånger var det dags att dra sig upp från den sköna sängen. Jag hade 40 minuter på mig innan jag började. Där emellan skulle de hinnas med en massa! Borsta tänder, byta om, sminkning, göra något med det risiga håret...
     När jag var klar med allt och ytterkläderna på, så hade jag bara tio minuter att ta mig till skolan! Jag gick det snabbaste jag kunde i mina fem centimeters stövletter (Håret flängde i vinden och jag lovar att det kom damm moln virvlande bakom mig, sådant tempo hade jag) och hann precis fram PRICK nio! *Flera djupa andetag*
    
Men till min häpnad fanns det inte en KOTTE i föreläsningssalen! Det var mörkt (nästintill kusiligt) inne i salen. Jag tittar in och runt - Vad har alla människor tagit vägen? Över hundra personer kan inte bara *simsalabim* försvinna......eller?!? Hade dem BYTT SAL utan att jag vet?!? (All den ångest jag hade den gången med bussmissödet kom smygande tillbaka, se här om ni inte vet vad jag pratar om) Jag sms:ar direkt till Jenny (som nästan alltid är framme innan mig) och frågar hur det ligger till. Men innan jag fick svar såg jag på schemamonitorerna att vi inte började förrän TIO!!!

Alltså så har jag lyckats komma en HEL TIMME innan vi skulle börja!! T___T


I will never trust myself again - Neither should you.

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

hihihihihi.... Du kom i tid igår i alla fall! ;P hihihi

2009-03-05 @ 10:45:23
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0