Brutal sanning...

Det kom som en kraftig örfil! Jag insåg det precis (det kom redan smygande igår faktiskt), men det slog omkull mig nyligen. Allt var segt - frid och fröjd som alla andra dagar. Jag surfar runt och läser i andras bloggar. Så stod det nånstans lite om en killes ålder, han skulle bli 23 i oktober. Där kom jag på mig och undra: F*n hur gammal är jag egentligen? Är jag 22? Eller var det 21?? Jag blev faktiskt osäker att jag fick ta fram mobilen och räkna ut det! HERREGUD! Jag är gammal och suger på matte!

Jag märkte det redan igår, när jag frenetiskt letade efter mina geek glasögon. Letade säkert i minst tio minuter! (Obs att min lägenhet är på 22 kvm, finns inte många ställen att leta på) De fanns slutligen att hitta på matbordet på mina svarta bordstabletter. Det svarta dolde mina svarta glasögon - Ja, jag vägrar bestämt erkänna att jag börjar bli blind med!

När man var ung, brukade man då inte envisas med hur gammal man var? Man skulle vara PRECIS, EXAKT! Såsom: "Jag är faktiskt 14 år och 5 månader REDAN!!"  Nu har jag kommit till det stadiet att jag inte ens MINNS hur gammal jag är!

Snart kommer jag väl glömma spola i toan och låta spisen stå på...

Livet kan vara obarmhärtig...

//Teru - Nuvarande 21 år UNG!... eller? F*N... glömt igen!! 

Kommentarer
Postat av: Siu

Oj oj oj om du börjar klaga på åldern vad ska jag göra då? =P

2009-03-11 @ 16:50:06
Postat av: Teru

Hehehe åldern ligger i sinnet! Men mitt sinne verkar spela mih spratt! :P

2009-03-11 @ 20:50:34
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0