Feeling the beat and dance til you drop!

Dagen började med att Carrie lagade en jättegod lunch, bestående av dillstuvad potatis (första gången jag ätit det), torskfilé och sallad. *Mums* Alltid skönt att slippa laga mat själv!  *Tack för maten Carrie!*

Träningen var jättehärlig idag! Funk är totally min grej! Efter tre olika sorters pass, tror jag att jag har hittat det jag sökt efter! Det är kul, man svettas och det är utmanande! Har velat lära mig denna sorts av dans sedan många år tillbaka, men inte vågat ta steget. Så nu känner jag mig nöjd, glad och modig mohahahahaha... 
     
" Sweat dripping down your back, your hair flying everywhere. Strength in your body you didn't know you possessed. You loosen your muscles and just fly over the floor. Feeling the beat like a dj and the body moves on its own. "

Efter detta har jag fått en ny idol! Hennes namn är Tina Aandalen! Hon dansar fantastiskt! Riktig bra ledare med! Helt såld är jag... Helt såld! (Jag vill kunna dansa lika bra som hon en dag, om inte bättre!) GO GO GO Teru!!

Allting avslutades sedan med en lång härlig värm dusch med en välsmakande middag lagad av mig! *Yeah* ^^

Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag!

Puss~

//Teru


Lunch alà Carrie *Yummy* ^^


Dinner alá moi - Wokad nötkött med paprika (
de bruna "pluttarna" är vitlöksbönor)...


med enkel stekt ägg och liiiis (:

Kommentarer
Postat av: Siu

Maten ser riktigt gott ut!!!! När jag o jenny kommer ner för att hälsa på så får du laga mat =)

2009-03-13 @ 12:10:12
Postat av: Terus svar till Siu

Yeah! :D

I'm going to be a great chef and dancer! Dance while I am cooking! XDDDDDD

2009-03-13 @ 13:30:59
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0