Teru aka Prince Charming~


När jag kom till barnavdelningen på Ikea så stötte jag på en hög av sådana här grodhuvuden. Jag kunde inte sluta skratta! Om det innebar att se ut så här för att vara en grodprins, så vill nog ingen vara det! Hahahahaha...

Dessa huvuden var försedda med fyra band och jag var på något vis fullt övertygad om att det är någon form av mask som man skulle knyta runt huvudet. Men det gick inte för banden var för korta (tänkte att det trots allt var barnavdelningen, so no wonder they have short strings on their masks). Efter att ha fnissat en massa och tagit kort och allting, lade jag tillbaka masken. Men då såg jag lappen som var fastklistrad på högen och det stod sittdynor på.............

................... Hahahahahah skrattade ännu mer. Först att man varit så dum och att det kan finnas fula sittdynor hahahaha. Men ja, om den är designad för att bli satt på förklarar det en hel del hahaha. XDDDDDD

Kram på er glada och flumma!

//Teru - Er lättroad vän

*Men seriöst, ni skulle med tro att det var en mask! Hahahaha... eller vad säger ni? Till mitt försvar låg de bland alla andra gosedjur...*

Kommentarer
Postat av: Cälu~

Jag är faktiskt ganska säker på att jag skulle vetat att det var en sittdyna. :PPP

2009-03-22 @ 12:06:37
Postat av: Terus svar till Cälu

You never Know!! >_<

2009-03-22 @ 12:44:58
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Ska det vara en mask för att den ligger med alla andra gossedjur?? =P

2009-03-23 @ 09:52:28
Postat av: Terus svar till Siu

Jaa! För den hade massa band och det var en face!!... att den inte hade ngn andningshål eller dylikt spelade inte så stor roll... hahaha

Inte på tal om hål för ögon så man kunde se heller...

2009-03-23 @ 10:50:25
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0