No sense of time or day...

Efter mycket psykisk ångest (vet inte ens om det finns FYSISK ångest... tycker bara det låter coolt med psykisk ångest) under kvällen för bävan över att jag ska till skolan imorgon och måste egentligen lägga mig. Tog jag tag i min kalender nyss (som jag har varit alldeles för lat att hämta) för att se när jag börjar nästa dag. Så står det med min egna handstil klart och tydligt: LEDIG! ......

Och jag är inte ledig EN dag, utan ända till torsdag! Så här har jag bävat och mått dåligt för inget!

Vet inte vad jag ska skriva... känner mig bara dum. Jag verkar inte ha fattat mig på vare sig tid eller dag den senste tiden...

//Teru - er knasiga vän >_<


Kommentarer
Postat av: Siu

alltså du borde ha bättre koll på det där med ledigheten =P du gör mig bara lite små sur när du märker att du är ledig =D

2009-03-31 @ 10:11:08
Postat av: Terus svar till Siu

Hahaha det kommer också som en surprise för mig :P

2009-03-31 @ 12:46:05
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0