Mögelkaka...

Var och fikade med några av tjejerna idag. Beställde en Is chai som inte smakade så god som jag hade förväntat mig. Den är nog godare varm tror jag. Till den beställde jag en utseende oroväckande blåbärskaka. Om man inte läste att det var blåbär så skulle man lätt kunna tro att det var mögel på! Allvarligt. Men ja, vill utmana mig själv lite... Ni kan bedöma själva:


Visst ser det ut som mögel! Lite luddigt on top till och med! Hahahhahaha...

Efter fikat så gick jag hem och lagade mig en mer människovänlig middag! Bestående av ungstekt fläskkotlett, kokt potatis, grönpepparsås med sallad. Nytt recept och helt okay faktiskt!


//Teru - The Dancing Chef  ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny in HBG ;D

tjusig bild på maten! =) Är den tagen med din mobil?!?!?!..jävligt bra mobil kamera i så fall haha :D puss!

2009-03-13 @ 23:26:58
Postat av: Jennsan

jaså? sann mai gah? eller.. har du haft den länge?? mei gin gah geh..

2009-03-14 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0