Gammal kärlek rostar aldrig...

Jag finner att jag alltid återvänder till honom. Jag har försökt att testa nya människor. Mer aggresiva, mer hippa, mer tilltalande till utseendet och till och med andra nationalitet. Men om och om igen så är det han som gör mig lycklig! Det liksom kittlar i kroppen och man blir nästan lite nervös ibland. På något sätt gör han att mitt hjärta mjuknar. Han har gett mig hopp när jag var övertygad om att det inte längre fanns. Hans sätt att inspirera mig om att se saker ur andra vinklar. Han har till och med påverkat mig att vilja lära mig mandarin. Vidare till de löften man hör som man önskade vore sanna. Hans ord som prickar ens ömmaste punkter och man känner att man vill falla ihop. De har funnits gånger han gjort så att mina tårar rinner. Men så kan han med sin humor åter lägga ett leende på mina läppar. Jag har naivt hoppas på att mirakulöst stöta på honom i gatan när jag varit i närheten. Hans charm är för mig oemotståndlig!

Så trots att det blir on and off ibland, har han en särskild plats i mitt hjärta

För er som inte har fattat vem jag pratat om är det sångaren och min idol William So med hans underbara musik~

Puss & Kram på er!

//Teru - listening to William So's latest live concert *Yeaaaaah* (^-^)V

Kommentarer
Postat av: Siu

hehe när du började beskriva med aggresiva, mer hippa och allt det andra började jag fundera på att det var en artist men var lite osäker på vem det var =P när du väl berättade att det var william då borde jag ha vetat =)

2009-03-31 @ 10:16:55
Postat av: Cälu~

Oh, you finally found the concert? :D

2009-03-31 @ 10:58:02
Postat av: Terus svar till Cälu~

Mmm jag har hittat den! Jag önskar att jag var där! Bara att lyssna känner man hans passion och glädje att få ha konsert! Så pratade han om sin syn på shopping och kärlek! so amazing! >_<

2009-03-31 @ 12:41:56
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Terus svar till Siu

Hehehehe... mmm han har en speciell place in my heart :D

2009-03-31 @ 12:42:56
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0