Dagens Middag! [ 2009-03-25 ]

Idag ska jag inviga en ny kategori i min blogg, nämligen Dagens Middag! Som ni kanske har märkt gillar jag laga mat och äta. Det har jag även märkt att många av mina läsare har uppskattat (vissa har till och med tvingat mig att lova att laga mat till dem när de kommer på besök) Hihihihi...

Det dem inte förstår är att det egentligen smakar USELT och att det ser bara bra ut på bild! (Försöker så gott jag kan att förstöra mitt rykte som en bra kock) Det liksom är bara yttre och fröjd för ögat, inget att tråna efter - säger vi. Hahahaha... Nämen, de som har smakat min matlagning vet, de som ännu inte gjort det får ja... fantisera tills dess de vågar hahaha...

Nu till dagens middag som inte var lagad av mig, för jag hade för mycket ärenden att göra idag. Så det får bli mat jag fick med mig från jobbet igår. Kockens specialare i form av marinerad kolgrillad kycklingklubba med ris, sallad och myntasås.

Bon apétit!

//Teru


Kommentarer
Postat av: Siu

haha bättre kan du ifall du ska försöka förstöra ditt rykte =P tror knappt att det kan se dålig ut o smaka dåligt =D

2009-03-26 @ 11:45:25
Postat av: Terus svar till Siu

Hehehehehe...

2009-03-26 @ 13:14:59
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0