A Fan of IKEA~

Idag har jag varit på Ikea - Jag älskar Ikea! Hittade en massa nödvändigt och onödigt! Att människor kan komma på så vackra och praktiska ting. Det gjorde mig ännu mer sugen på att flytta, så jag kan inreda hela min lägenhet med deras stuff! Mohahahahaha...

Blommor, mattor, glas, LAMPOR, tavlor, ljus oooooh~~~

Jag köpte bl.a. turkosa vackra skålar, en hängare för skarves och bälten, doftljus i alla möjliga dofter, vas osv osv! Om jag var rik nog och hade mycket plats, skulle jag besöka Ikea varje vecka!

//Teru - er Ikea groupie ^^

     

                                             

                                                                                                                                           



Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

wooooh, så smart med scarfhängare! =))

2009-03-22 @ 12:56:12
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0