Tristess

Jag sitter här och har tråkigt och vill inte riktigt sova. Så istället trackar jag min väns lillebror Jonas över msn mohahahaha...
Han är inte bra på att underhålla mig dock. *Suck*

Idag vaknade jag med en positiv överraskning. Det höll på att regna och jag ville inte riktigt stiga upp. Ville bara stanna kvar i sängen under täcket och ha det varmt och mysigt med mitt lamm. Men jag gjorde det till sist och öppnade mina stora fönster. ^_______^
     Förutom att det liksom är mysigt och vädrande, är det också ett utmärkt sätt att tvätta sina fönster på! Jag reckomenderar det varmt till alla lata människor där ute som jag! *Thumbs up!*

Oh! Jag har glömt min tvätt i tvättstugan kom jag på nu! *Går iväg och hämtar* .... Det var lika mysigt som det lät, mitt i natten liksom. 

Nej, nu känner jag att jag faktiskt inte har något vettigt att skriva. Inte för att det tidigare var värst bra heller. Så är det när man har tråkigt.
     Dags att fara till drömmarnas rike. Undrar om jag kommer träffa någon vacker prins? Eller kanske dyker det upp mat? Eller båda tillsammans? Att prinsen kommer med mat? O.O
     Så länge jag slipper de tjatande, irriterande moment som får mig att skrika igen! *Ger min frys en dödande blick*

Hoppas att ni sover gott sen och ni som redan sover att ni drömmer sött!

//Teru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0