En sömnlös TeruTeruBozus bekännelser...

Jag kan inte somna. Eller jag har inte valt att lägga mig än. Känner mig inte alls sömnig. Sitter mest här på min mjuka säng, lutad mot min hårda vägg och pendlar mellan tystnad och musik. Jag saknar mitt svarta hår. Kanske borde färga tillbaka? Men jag är ju så fiiiiin i mitt röda hår! Om jag fråga Jenny så skulle hon bara säga att jag borde klippa hela skiten. Hon vill att jag ska ha en sådan bobbig frisyr aka Keri Hilson.

Mina fem veckors ständiga övning på att lägga mig tidigt har gått i spillo på en enda veckas naturlig protest. Jag finner mig själv vakna under förmiddagen för att sedan dega ända till eftermiddan i en form av medvetslöshet som bara äkta sömnälskare som jag kan förstå. Och Carrie förstår förstås. Hon beskrev mitt sovbeteende så in i detalj idag som om hon hade en kamera monterad i min lägenhet utan att jag visste. Eller så umgås vi bara alltför mycket. Jag tippar på det första.

Jag och Carrie har en härlig personkemi. Kan bero på att jag har kännt henne i hela mitt liv. Kom att tänka på det med personkemi. Att det kan finnas personer som man bara klickar med och tycker riktigt mycket bra om, även om man inte känner personen så väl. Så finns det de som man bara "YUCK!"... okej, kanske inte "YUCK!" mer i form av "YIIIIIIIIIII~" Hahaha nä jag bara skojar. Men det med personkemi är häftigt, riktigt häftigt... och nej jag har inte druckit, bara extremt uttråkad.

Nej, nu ska jag väl ta mig en dejt med John Blund! Ska charma honom med mina snarkningar och dreglande... han kommer älska mig! 

//Teru


Okej... Enligt Google så är detta John Blund. Han ser mycket yngre ut än jag hade förväntat mig. Ser mest ut som en pojke med dit klistrad skägg. Får nog ta och överväga det här med om jag borde koppla på min härliga charm!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Iris

Han har ingen mun.. och bara fyra fingrar per hand..

2009-06-12 @ 16:25:03
Postat av: Terus svar till Iris

Shieet jag trodde det var hans mun! Men det kanske det inte är. Men då har han antingen ingen mun eller näsa...

Yiiiii fyra fingrar per hand också! Det märkte inte jag :P

2009-06-12 @ 23:19:02
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Iris

Jag tycker att det liknar näsa.. xD haha..

HAHAHA.. xD han har inga ögon heller.. det är bara två svarta hål.. 8-)

2009-06-13 @ 10:33:46
Postat av: Teru

Yää hou scary ah! han verkar inte ha några öron heller :P

2009-06-13 @ 21:32:20
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: nedda

jag tycker du ska ha en frisyr som keri hilson också!

2009-06-15 @ 18:34:51
Postat av: Terus svar till Nedda

Jag tycker om mitt hår nu, är rädd att jag ångrar mig >_<

2009-06-15 @ 21:50:00
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0