Lögner, Tårar, Bråk och mera Tårar...

De närmaste dagarna har min omgivning bestått av lögner, tårar, frågor, hämd, skrik, bråk, missförstånd och mera tårar. En hel jädra drama. Det jag pratar om är såklart en såpa som jag har följt i ett enda maraton. Jag och min säng har blivit ett tillsammans med min laptop. På några dagars tid har jag nog slukat ett trettiotal episoder om inte mer av denna sopan. Mycket vackra människor, med inte lika vackra problem. Denna sopan blev lite lång i slutet, men hela serien bjöd på många överraskningar. Man kunde aldrig vara säker på vem som låg bakom de olika hemskheterna (för de kommer med löpande band ska ni veta - trouble never comes alone) Alla var mer eller mindre psyk i den serien! Den röda tråden genom denna sopa var en hel massa egon och deras girighet, som sedan leder till misstankar till höger och vänster. Typ något i den stilen...

En bra serie på 82 episoder när ens vardag är lite grått. Men hellre grått än massa drama i och för sig. ^__^



//Teru - reckomenderar denna serie (Gem of Life) till de tålmodiga som vill se lite psyko people ^^

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Sv: Hai ah.. sandors.

Hihi, dom var sweet.. dom andra mer "mogna".



haha, wowwww! du har sett klart den redan! So FAST haha.. my god. va tyckte du om hur den slutade? jag kommer knappt ihåg..

2009-06-18 @ 20:53:56
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

EH, UNGEN ELLER?!?!?!??!



Nej jag träffade inte honom. Tur :P Haha Det var ok, bättre i borås faktiskt.

2009-06-18 @ 21:13:03
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

(asså, bölade nog inte el så men tyckte att det var jävligt onödigt att han skulle dö.. /sorligt för att det var en unge u know, dom andra.. lika bra att dom dog hahaha :P öh...)

2009-06-18 @ 21:14:11
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Iris

Iris tycker att den blev sämst efter halva serien.. xD

2009-06-19 @ 18:26:32
Postat av: Terus svar till Iris

Mmm! Därför tog jag ett break mitt i. Men tog mig i kragen och såg hela! De började bli riktigt psykade mot slutet... xDDDDDD

2009-06-20 @ 17:10:40
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0