Once upon an ordinary summerday...

Dagen har varit fylld av aktiviteter under den härliga solen. Jag började dagen med en klippning! Nu ser jag yngre och mycket sötare ut om jag får säga det själv - Vilket jag självklart får, eftersom det är min blogg! Hahahhaha...

Därefter var det planerat att jag skulle äta lunch med min kära vän Jenny. Men tyvärr hörde hon inte av sig förän strax innan två, så jag kände att det inte längre var lönt och avbokade. *Vi får ta det some other day Jenny!*

Sedan fick jag ett härligt samtal från Carrie och vi drog oss vidare till Almenäs och solade oss med tre andra sköna människor. Däremot fann vi att vattnet fortfarande var för kallt, så vad gjorde vi? Efter timmar av solande, uno samt käk, drog vi oss vidare till Äventyrsbadet! På grund av det härliga vädret var det så när som tomt med cirka femton personer på hela badhuset! Vi motionssimmade, åkta rutchkana, bastade och kokade oss på bubbelbadet. ^___^

Efter att vi försatt oss själva i kokande bubbel var det dags för oss alla fem att återvända hem till Hans och koka något annat! Och det blev en form av fondue med endast våra homemade wonton! Gott Gott!



Så det här är alltså en sammanfattning av min sköna sommardag! Hur har ni haft det?

//Teru

Kommentarer
Postat av: Siu

Bara jobbat o jobbat,,, det ser riktigt gott ut kan jag säga iaf =)

2009-06-25 @ 10:40:11
Postat av: Terus svar till Siu

Aiyooo! När har du sommarlov då? ELler snarare semester hehehe

Mm, det var helt okej faktiskt hihihihihii

2009-06-25 @ 16:26:10
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0