Pingu som ni aldrig sett den förr!

Igår tog jag upp om en av mina barndomsfavoriter gällande tecknat. Idag så fick jag se en av Carries favoriter som visar på varför hon idag mobbar den oskyldiga mig, med tanke på vad hon fick för influenser från hennes favorit till tecknat film. Jag går inte vidare in på ämnet, då vi i vårt söknade av gammalt hederligt tecknat på tuben fann detta! Helt hysteriskt och inte konstigt att den är så underbar och älskad av barn! Den speglar ju mycket av hur samhället verkligen är. Jag säger bara, titta och njut!



//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha jo det är jag visst! mitt mål är att bli klar idag :P LEI LEH!!! HAR DU BÖRJAT ELLER!?

2009-06-07 @ 17:48:18
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Siu

Så skön video alltså =)

2009-06-12 @ 10:12:34
Postat av: Terus svar till Siu

Hihihi eller hur! Det går inte att fokusera på vad de gjorde egentligen efter detta! :P

2009-06-12 @ 13:20:57
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0