Orgasm & Sex on the Beach



Kom hem från utekväll med mina tjejer en stund sen. Musiken var inte den bästa tyvärr. Vi beställde oss varsin drink när vi väl kom fram, fast stället borde stämmas! Deras drinkar smakar inget! Känns som man dricker saft! Jag låter förmodligen som en alkoholist nu, men har man payat för en drink så får den ändå kännas lite som Cälu sa.
     Men, men... Jag tror jag har tröttnat på festandet. Det känns inte längre lika roligt som i början. Fortfarande jättehärligt att umgås med flickorna dock! Vi får nog skapa oss nya aktiviteter Hihihihihihi ^____^

Imorgon kommer mina släktingar förbi, så vi ska kanske äta sushi tillsammans! *Yeah*

Vi hörs och godnatt så länge!

PussPuss~

//Teru ^^

Kommentarer
Postat av: Cälu~

LOL. som jag trodde, du fick med ailu~ fot. :P

2009-06-05 @ 21:37:37
Postat av: Terus svar till Cälu~

Heehehehe mm! Hennes lite charlotte aktiga skor ^^

2009-06-05 @ 21:56:18
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0