Lycka Är...

LYCKA ÄR:

* Att ta på sig sina mjukisbyxor efter att de har hängt på elementen. *Oh så gött!*
* Mammas hemlagade mat!
* Att umgås med goda vänner och prata om viktiga och mindre viktiga saker.
* Att komma hem efter en lång meningsfull arbetsdag hos barnen.  ^___^
* Att få ett oväntat telefonsamtal av en gammal vän. ♥
* Att få stanna kvar i sängen när det bara öser ner regn ute! *I LOVE*
* Att ha vänner som ler glatt mot mig redan från flera meters avstånd när de ser mig!
* Att se en chickflick och skratta eller gråta, beroende på vad man känner för.
* Att shoppa med en perfect shoppingfriend! *Jenny when are we going shopping again?*
* Att slippa diska.
* Att dofta gott! *Gärna kokos eller vanilj!*
* Att skratta tillsammans med någon så att man nästan tappar andan! *Så underbaaaart*
* Att ha personer runt sig som bjuder på sin tid att ens lyssna.
* Att få presenter!
* Att ge presenter!
* Att kunna känna sig nöjd!
* Att ta en kopp varmt te med danish cookies!
* Att känna sig omtyckt.
* Att tycka om sig själv.
* Smaskig efterrätt!
* Familj och Vänner!
* Musik.
* Att kunna eller ha kunnat prata med någon över msn mitt i natten, bara för att lära känna varandra bättre.
* Mys med tända ljus. ♥
* Att ha toapapper.
* Att sjunga!
* Att Kramas!

Lycka är att ha er läsare som är intresserade av mitt skrivande! Tack för alla kommentarer och fortsätt gärna!

//Teru - *Ler* och säger G'Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0