♪♫♪ A Two Way Song ♪♫♪

Under min vfu lärde barnen och kollegorna mig en sång. Den är jättesöt och går såhär:

En svan, en gran, en tulipan, en gul banan med marsipan
En pil, en sil, en krokodil, en lila bil som byter fil~

Och det roliga med denna sång är att man kan sjunga den baklänges!

En lila bil som byter fil, en krokodil, en sil, en pil
En gul banan med marsipan, en tulipan, en gran, en svan~

Jättecoolt! Kanske inte så colt när ni inte hör melodin och vet absolut inte hur man ska sjunga den. Ja, ni som känner mig kan ju be mig sjunga den när ni träffar mig. Bara så ni vet.

Suck~ Jag saknar barnen något otroligt!


Jag med ett barn - mäter hur långt hon har kvar tills hon får så stor fot som jag ^^


//Teru - en tulipan... en marsipan...lalala sjunger för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0