An ordinary conversation...

X: Hur mycket är klockan?
Teru: Klockan är kvart i sju.
X: Är klockan sju än?
Teru: Nej, den är kvart i sju.
X: Nu är den väl ändå sju?
Teru: Nej.
X: Den är kvart i sju.
Teru: Mmm...
X: Hur mycket är klockan?
Teru: Den är fortfarande kvart i sju...

Så här är konversationerna jag har dag in och dag ut de närmsta dagarna. Detta är endast ett kort utdrag av alla de givande samtalen jag har. Jag tycker synd om människan. Men jag tycker nog mest synd om mig i det här fallet. Fatta en sådan psykisk belastning! De finns stunder då jag vill banka huvudet mot väggen och det här kan klassas som en av de charmiga stunderna. Brutalt. Men kanske, kanske är det lite charmigt.

//Teru - sätter sitt tålamod på gräns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0