Bullar Bullar & Mer Bullar...




I onsdags bakade jag kanelbullar och det blev många! Nästan sex fulla plåtar som på den översta bilden. Aldrig gjort så många på en gång! Tror det var tjugo styck per plåt. Sammanlagt var det ungefär... 100 bullar? Nej, så många kan det nog inte varit? Eller? :S

Goda blev dem i alla fall! Men jobbigt som f*n med degen ett tag. Den ville inte släppa bunken! Som ett kärlekspar som vägrade skiljas. Så där försökte jag mitt bästa med brutal styrka att få loss degen, samtidigt som jag lyssnade på "Beat It" med Michael Jackson. Ni ska veta how I beat that dough! BEAT IT! BEAT IT! Hahahahaha och nej jag är ingen våldsam person av mig - Just caught up in the music! ^____^

//Teru - Beat it 'til you get some delicious cinnamon buns V(^-^)

Kommentarer
Postat av: Jonas Ha

Tack för bullarna spajder! GODA VAR DOM MED!

2009-07-17 @ 04:12:30
URL: http://jonasha.blogg.se/
Postat av: Iris

BULLAAAAR..!! Jag vill haaa.. x(

2009-07-19 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0