Juveler & Diamanter ♥

Att umgås med personer du trivs med är underskattat. Det borde göras mer reklam för det. Att kunna träffa personer man inte träffat på länge, för att inse att de var lika underbara såsom du har lämnat dem - Magi! Jag älskar det ordet som ni kanske har märkt? Kanske är det att ju äldre man blir, får man lära sig - ibland den hårda vägen - att inte ta något för givet.

Idag fick jag träffa tre juveler tillsammans med min diamant i form av Anna. Alla samlade igen. Härligt - ren sagt fantastiskt - att få träffa de tre killarna igen. Detsamma efter alla dessa år. Lika härliga, lika roliga och ren ut sagt sköna. Ibland undrar jag varför jag lämnade detta ställe? När man kan vara omringad av leende personer som får en att vika sig dubbel av skratt, som inte dömer en och älskar en såsom man är. Jag hoppas de vet att jag älskar dem precis såsom de är med! ♥

Puss

//Teru - this is dedicated to my homies~

Ps.  Cindy och Nanna om ni läser detta ska ni veta att ni också är mina två diamanter! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0