I captured some good Magic tonight~

Just nu. I denna stund just nu är jag lycklig! Att känna lycka är magiskt! En obeskrivlig och lätt taget förgivet tillstånd. Vi växer upp och tror att det är det "normala" tillståndet. Vi (Jag) grämmer oss när vi är lite olyckliga. Men att verkligen känna lycka... OH så underbart! Att kunna känna det pga att man är med någon annan är självklart helt underbart. Men den lyckan jag känner nu, en ström av genuin lycka oberoende av att någon annans närhet är Magi!  

Today I decided to smile more often. Le så att mina små läppar blir dubbelt så stora ska ni veta! Hulka av skratt och sann glädje!

God Natt mina sötnosar! And remember to SMILE~
Tonight is a woooonderful Night~

//Teru - I believe I captured some good Magic tonight (:

Kommentarer
Postat av: Iris

SMILE.. ^________^

2009-07-14 @ 13:03:47
Postat av: Terus svar till Iris

Hihihihi SMILE ^___^

2009-07-14 @ 13:46:32
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0