Allt började med en ruta Marabou...

Tog en ruta marabou blockchoklad. Det var så det började. Suget på pizza. Riktigt sugen! Sugen är ett blekt ord för vad jag kände. Det var såsom en gammal låga tänds när man möter ett ex. Så stark var känslan. Känslan av att ha pizza - i detta fall - tillsammans med pommes! Pupillerna vidgades (det är vad jag tror att de gjorde) och munnen kunde redan känna smaken.

Jag beslutar mig att ta en dusch för att inte skrämma pizzabagaren med min mycket fräscha arom och fettinlagda strån som hår. Därinne i duschen pågick det en kamp mellan känslan och förnuft. Känslan av att jag måste ha pizza och förnuftet om att jag är alldeles för lat och liten för att orka en hel pizza.

Därefter förekom det mycket "ja" och "men", åtföljd av "kanske" och fler "ja" och "men" som resulterade i att förnuftet (latheten) vann. Så här sitter jag utan pizza och utan pommes. Kvar finns min Marabou choklad (som jag förövrigt när jag var liten alltid trodde var samma ord som Marlboro - inte undra på att syrran var rädd att jag skulle bli en dyslektiker).

Men på tal om min härliga syster, så är hon så underbar att hon lagar till sin också helt underbara syster - mig, om ni inte fattat det - spagetti. Spagetti Carbonara my favourite!


//Teru - att så mycket kan hända tack vare en chokladruta av Marlboro~

Kommentarer
Postat av: Siu

Var är ägget nånstans? =)

2009-07-23 @ 09:56:30
Postat av: Terus svar till Siu

Det är under all ost hehe. ^^

2009-07-23 @ 13:54:53
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0