Överflödig Information

STEG 1
- Namn:
Teru.
- Smeknamn: Ga Lei (Curry), Pälu, Sötis, Lenglui, Gumman, LaiLai... (Jag har många)
- Födelseplats: Somewhere in Vietnam. (Fast jag är kines)
- Ögonfärg: Mörkbrun.
- Hårfärg: Rödbrun. (Svart egentligen)
- Längd: 164 cm.
- Skostorlek: 37-38.
- Höger- eller vänsterhänt: Höger.
- Stjärntecken: Kräfta.

STEG 2
- Skor som du bar idag:
Svarta boots, svarta jobbarskor och tofflor.

- Rädsla: Mycket.
- Målsättning: Vara så lycklig som möjligt, varje dag!

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade:
Redan morgon?!? Snooza lite till!
- När somnade du: Ehh... beror på vad det syftar på? På kvällen eller min powernap...?!?

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.
- McDonalds, Max eller Frasse: Aldrig hört talas om Frasse. Dålig erfarenhet av Max, så McDonalds.
- Singel- eller dubbeldejt: Singeldejt.
- Adidas eller Nike: Adidas.
- Choklad eller vanilj: Glass? Choklad.

STEG 5
- Svär du: Ja, ibland.
- Sjunger du: Mmm, men inte lika ofta längre.
- Duschar du varje dag: Nej, lättirriterad och torr hy.
- Röker du: Nej, aldrig testat. (Kommer inte heller)
- Är du förälskad: Nej.
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja, innerligt.
- Gillar du skolan: Mmm...
- Tror du på dig: Alldeles för lite.
- Blir du åksjuk: Ibland.
- Gillar du åska: Kan vara mysigt, men totally scary om jag skulle varit ute.
- Spelar du något instrument: Prövat blockflöjt... I suck!


STEG 6
Har du under den senaste månaden...

- Druckit alkohol: Ja.
- Rökt: Nej.
- Gått på dejt: Nej.
- Shoppat: Alldeles för mycket.
- Ätit en hel ask müsli: Nej.
- Ätit sushi: Yes! *Mums*
- Stått på scen: Nej.
- Blivit dumpad: Nej.
- Skejtat: Nej.
- Bakat: Nej.
- Nakenbadat: Nej.
- Färgat håret: Nej.
- Stulit något: Nej.

STEG 7
Har du någonsin...
- Däckat eller varit jättefull:
Nej, vänner har försökt få mig att däcka. Men inte lyckats. (Inte jag som är bra på att dricka, utan det var dem som sög på sten/sax/påse)
- Blivit kallad hora: Nej.
- Blivit nerslagen: Nej...And hope it stays that way.

STEG 8
I framtiden...
- Hur gammal vill du vara när du gifter dig:
Runt 27...28?
- Namn på barn: Har många idéer, får nog diskutera med min andra hälft först.
- Ditt drömbröllop: Ehh... Inte tänkt så långt. Med rätt person?!?
- Vad vill du bli när du blir gammal: Frisk, glad och söt gumma. (^-^)V

STEG 9
Hur ska din drömkille/tjej vara?

- Ögonfärg: Pass.
- Hårfärg: Pass.
- Långt eller kort hår: Pass. 
- Klädstil: Pass.
- Vikt: Pass.


STEG 10
- Antal CD skivor du äger: 
30 kanske?
- Antal piercings: Två i örsnibbarna.
- Antal tatueringar: Inga.
- Antal gånger har du varit med i tidningen: Några gånger.
- Antal saker du ångrar: Svår fråga... Pass.

FAVORIT...
- Färg:
Beror på vad det är för något.
- Plats: Hemmet.
- Spel: Super Mario bros 2.
- Djur: Hund.
- Skor: För många för att kunna välja.
- Internetaktivitet: ?

BRUKAR DU...
- Titta dig själv i spegeln:
Alltför ofta.
- Gnälla: Ja.
- Skrika: Händer.
- Sova: Så ofta jag kan...zZzzz
- Ha ångest: Ibland. 
- Skada dig själv med flit: Nej.
- Vilja dö: Nej.
- Drömma mardrömmar: Händer
- Drömma sexdrömmar: Brukar inte, men har hänt.
- Ta droger: Klassas kaffe som drog? I så fall: Ja
- Försöka vara annorlunda: Till klädnaden eller personlighet? Klädnaden är jag rätt flexibel, annars nej.
- Klä dig i svart: Ja, ibland
- Gå till kyrkan: Brukar inte, men har hänt.
- Gå i skolan: Japp.
- Röka: Nej

- Ljuga: En och annan vit lögn ibland.
- Hata folk: Inte hata, men irritera sig på.
- Lita på folk: Alltför lätt.

NÄR...
- Åt du senast:
 9 timmar sen.

- Läste du en bok senast: Hmm... läser lite hela tiden. Massa kurslitteratur att ta sig igenom.

- Var du på konsert senast: Två somrar sedan?
- Köpte du något senast: På lunchen.
- Svor du senast: Kommer inte ihåg.
- Sjöng du senast: Tidigare idag.
- Klagade du senast: På jobbet.
- Är det sommar: Om några månader.

VEM...
- Saknar du:
 Familjen.
- Vill du döda: Ingen.

- Rörde dig sist: Arbetskollega, när han räckte mig maten.
- Vill du slå: Ingen... I am too weak to make any difference anyway.
- Vill du kittla: Det du... (:
- Kramade du sist:
Jag minns inte.
- Vill du prata med: Mamma.
- Skrek du åt sist: Mamma (mer snäste...but still :(
- Vill du vara som: Mig själv.
- Sårade dig senast: Jag vill glömma det... Pass.
- Ringde dig senast: My cutie Anna. (:

HAR DU...
- För många vänner:
Nej.
- Tvångstankar: Ibland.
- Någon annan psysik sjukdom: Ingen som jag är medveten om.
- Färgat håret: Ja.
- Brutit några ben: Nej, men skulle inte förvåna mig om jag gjorde det.
- Egen dator: Mhm.
- Gjort bort dig rejält: Många gånger.
- Bra självförtroende: Ibland.
- Komplex: Mhm.
- Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Nej.
- Stulit något: Nej.
- Lämnat landet: Semester, ja.
- Rymt hemifrån: Tror jag gjorde det när jag var liten... minns inte riktigt.
- Tuttat eld på något: Värmeljus? :P
- Gjort något olagligt:
Ja.

HUR...
- Går du:
Försöker går rakryggad.
- Svarar du i telefonen: Beror på vem det är som ringer.
- Fördriver du tiden: Surfar, sover, tittar på tv...
- Mycket pengar har du: För lite.
- Tjänar du pengar: Jobbar extra på restaurang.
- Bäddar du sängen: Kuddar i en hög och täcke över sängen.
- Ofta diskar du: Borde göra det oftare.
- Ofta städar du: Borde också göra det oftare.
- Går det på jobbet/skolan: Helt okay. (:
- Många stör du dig på: Inte många.
- Ofta träffar du din familj: Ca en till två gånger i månaden. Men brorsan skulle jag vilja träffa lika ofta. (Han bor inte med resten av familjen)
- Mycket äter du: Inte tillräckligt mycket för mitt eget bästa. Skulle vilja kunna äta mer innan jag börjar bli sömnig varje gång...zZZzzz

God natt!

//Teru


Kommentarer
Postat av: Cälu~

SHIET, att du orkade svara på alla. :P men det var en hel del skumma och kina freaky frågor ne~

2009-02-20 @ 09:46:35
Postat av: JENNY HSU ♥

Du har visste stått på scenen!! Du har till och med dansat och allt framför massssa folk! Hahaha!



Internetaktivitet: Blogga! Hahaha



Ps. You shouldnt suck on the flute/recorder!



Hahaha... alltså hur många gånger frågar dom om du röker egentligen... "är du säker på att du inte röker?"



haha kul läsning såhär på "morgon"-kvisten!

2009-02-20 @ 13:12:34
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Teru

Till Cälu:

Mmm, det var rätt jobbigt.

Det med drömprins är svårt. Man faller ju för personen när man väl gör det! (sen så vet Cälu hur faa sam jag är)

Hihihihihihi

2009-02-20 @ 13:24:59
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0