Småkär & God Mat

Oh Gud! Är klockan redan mycket? Har precis unnat mig en härlig portion med mat som jag så duktigt lagat själv! Allt från scratch med dessutom! Har inte gjort det på ett tag. Det blev stektpotatis (som jag aldrig gjort tidigare), fläskkotlett och sallad. ^-^
    
Efter mat eller snarare under mat så blir jag så himla sömnig! Enligt min klasskamrat är det typiskt barn. Hon har sett barn som däckat i tallriken mitt under måltiden! Härligt~ Som tur är kan jag fortarande hålla mig hahahaha. (Jag kan imagine att Carrie gets pictures in her mind with my head falling on my plate while she is reading this) :P

I alla fall hade jag planer på att städa lägenheten denna helg, men annat roligt dök upp istället. Få ha ångest till imorgon och ta det då...

Har börjat titta på en gamal kinesisk serie som heter Healing Hands. Den första "säsongen". Det är en läkarserie och den är fantastisk! Alla bra skådespelare är kvar och dessa skådespelare ser verkligen ut som doktorer! Till skillnad från dagens kinesiska serier, då de är jätteunga och kan KNAPPAST har hunnit läsa sig till läkare! Vissa ser inte ens övertygande som doktorer, de kan max vara sköterskor. (De har inte den intellektuella/arroganta/bestämda facet. Mer I-don't-know-what-I-can-do, so-I-stand-here-looking-nice-and-pretty. But-trust-my-abilty-as-a-doctor min) Inte alls övertygande kort sagt!
     I serien finns en av mina favoriter (både som sångare och skådespelare) William So! Han är sååååå himla underbar där! I really like his charm~

Love~

//En småkär Teru ♥

   


Middag alà Moi~

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Oh, mums!!:) nu blev jag hungrig!! haha

2009-02-23 @ 00:36:49
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Cälu~

I'm not only imagining your head falling on your plate, I'm pretty sure that I will SEE that one day! XD



Trots att du inte städade hemmet, så var du ändå duktig med matlagningen. :)

2009-02-23 @ 09:28:40
Postat av: Teru

Cälu:

Hahahaha då är det nog ett minne för livet ne!!

Fast du, Aina och Anna har ju ett minne för livet varje jul vid glögg time ändå!! :P

Fatta vad jag bring happiness to you guys hahahaha.



Yeah! I wanna keep that up too! Tittade i min rutiga kokbok, real good stuff egentligen.

Men nu till städning!

2009-02-23 @ 11:37:56
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0