Småproblem

Jag har haft otur med tvätten den senaste tiden. Förra gången jag tvättade så kunde jag inte öppna "dörren/luckan" (?) till maskinen, så min tvätt var fångad därinne. I displayern löd det: Fel vid uttömning - ingen aning vad det innebär. Men som tur var fick jag hjälp av vaktmästaren Klas, som kom förvånandsvärt snabbt! Han sa att han kommer på två minuter och det gjorde han verkligen! Kändes verkligen som räddaren i nöden!  ^____^

Idag skulle jag tvätta igen. Tvättmaskinen var snäll och det hela var lugnt. Men torktumlaren hade tydligen lagt av. Så jag fick hänga upp min tvätt. Men en hög av kläder återstår som behöver tvättas och jag har inget mer utrymme för att hänga upp dem.  

Om man ändå var så händig och vet hur man fixar en torktumlare.

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, varför ber du inte Klas komma och laga torktumlaren? Hihi...



Och ja, visst såg det lyxigt ut?? Hihihi..sugen leeeh? I like pink the most too..hihihi

2009-02-17 @ 19:00:58
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0