Myskväll

Igårkväll var det riktigt mysigt hemma hos J. Jag, hon och Carrie bakade smördegskakor med sylt och choklad. Som avnjöts med te och prat. *Muuums*
     Efter det tittade vi på film. Det blev tyvärr inte Benjamin Buttons Otroliga Liv (undrar om jag NÅGONSIN kommer kunna få se den med någon?) utan det blev Slumdog Millionaire istället. En sk*tbra rulle! Har inte sett en sådan intensiv och rörande film på länge. Jag kanske ger en längre och mer beskrivande förklaring om filmen någon annan gång. Men ett måste för alla enligt mig!

Jag måste tyvärr dra mig upp från sägen nu, efter en powernap på två timmar som jag sa att jag inte skulle ta! Men DAMN vad sömn är underbart~ Likaså med mycket annat som t.ex. mat! ska spana efter lite käk nu...

Hej så länge!

//En nyvaken Teru  



En bild på våra smördegskakor innan de gräddas. De ser ut som japanska ninjavapen right? Hihi
Tyvärr har jag bara bild på INNAN de gräddas. Vi var så hypade när de var klara att vi åt upp alla innan vi kom på att ta bild långt efter. :P


Sedan åt vi Kärleksmums alà Carrie. *MumsMums*
Riktigt saftiga! ^___^


Lite snacks till filmen ofcourse!


Och sen GODIS I MÄNGDER!!! MOHAHAHAHHA
Yummy!!! I LIKE, I LIKE!

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh, jag blev ju nyfiken på hur smördegskakorna blev efter gräddnigen!

2009-02-22 @ 21:15:27
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Cälu~

Aww, saknar Jolu di candies ne~! XD

2009-02-23 @ 09:24:57
Postat av: Teru

Cälu:

Me too!! Jag hann inte testa alla! XDDDD

2009-02-23 @ 11:35:17
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

hann nog testa de flesta. var nog bara den med cherry-flavour som jag inte testade. :D



lugn, vi kommer att sleep-over hos jowin many many times framöver. speciellt när lälu har kommit hem ne. ^^

2009-02-23 @ 21:11:51
Postat av: Teru

Mhm Mhm!! Our own Lälu is coming back!! XDDDDD

I wanna partyyyyy~

2009-02-23 @ 21:21:53
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0