Lördag i Korthet

Idag har det hittats på en massa kul! Men tyvärr är jag lite trött, så jag skriver inte så mycket. Ni får se själva på bilderna. ^^


Jättesöta skor på Teamsportia! Synd att man inte hade ett barn man kunde styla fritt!



Mer skor! Jag ock Kevs ben! Hihihihi


And we got attitude! Yeaaah~



Hittade också denna docka! Kev tyckte den var scary (riktigt söt enligt mig). Men han var ändå snäll och höll upp den i någon form av påse som jag stoppade in den i, så jag kunde fota den hihihihihi. Kev, du är söt! ^^


Gjorde nog inte saken bättre när det fanns en hel mängd med mini sådana också!! XDDDDDDD


Men nu är det nog dags att dra sig vidare till J! Vi hörs och ha en fortsatt trevlig helg!
Puss~

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

"Du har blivit UTMANAD!!!" Haha :)

2009-02-21 @ 20:34:12
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Cälu~

HAHA! jag håller med Kev faktiskt. those dolls are kinda freaky. T_T

2009-02-22 @ 12:24:34
Postat av: Teru

Hahahaha hai meh?

Den är ju pinku! lite turkos som mjuknar upp och blommigt mönster. Sen de scary eyesen som ni förmodligen tycker att hon har KAN tydas som STORA fina ögon med long eyelashes!Ehhh... håret är väl some kind of dreads :P

Den hade en matchande häst/hund bredvid i annan låda med liknande mönster! Men orkade inte fota den. :P

Eller Kev ville nog inte vara nära dem mer... hahaha

2009-02-22 @ 12:44:04
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

jag kan förstå när barn ritar sådana ögon, men på dolls ser det inte lika "söt" ut längre, tyvärr.



... och dreads liksom? oO;

2009-02-22 @ 13:18:51
Postat av: Teru

Hahahaha! Dreads is the shit! On some ofcoz... and that don't include me :P

2009-02-22 @ 13:21:45
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0