Mellan huvudvärk och sms...

Har mått lite dåligt den senaste tiden. (Känner att det gör ont i hjärtat, oregelbunden hjärtklappning utan att ha ansträngt mig samt tunga andhämtningar) Men igårkväll trodde jag att jag började bli riktigt sjuk. Började få problem med andningen, huvudvärk och febern verkade komma smygande. Efter alvedon, massa vatten och orolig sömn, mådde jag ändå inte så bra på morgonen så jag tog ledigt från jobbet idag.

Sedan har jag mest tagit det lugnt idag. Magnus min Cutie friend har hållt mig sällskap med hans flera sms sen igårkväll. * Tack för att du checkar till mig mitt i natten också ♥ *  (:
    
Jag fick trevlig besök av Gerda och den underbara Diesel! Han dansar och sjunger när Gerda nynnar på Hemglass sången. Så himla söt! Han påminner lite om mitt exs vovve Moemoe~!! (Hon var så jättegullig!) Undrar hur dem har det nu? ^^

Jag skulle med vilja ha en vovve! Men jag har inte den diciplin som krävs. Sedan skulle jag bli så ledsen om den skulle lämna mig... Nåväl, jag får kela och leka med brorsans kaniner istället hihihihihi...

Puss & Kram så länge~

//Teru



Diesel! Visst är han söt! >_<


Här är han i full gång och hälsar på mig! XDDDD


Brorsans Filippa! Så mjuk~...


Och Honung! Tyvärr smälter hans nyans in lite med golvet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0