Super Woman in disguise

Efter prat och god mat med syster så behövde jag dra över till Carries home för att få låna hennes madrass. (Oftast nästintill alltid när jag har besök, får jag låna hennes madrass. Tror jag använder den mer flitigt än hon faktiskt) :P
Framme hos Carrie har vi lite sightsing hemma hos henne utan henne (hon är hos hennes pojkvän), eftersom syrran aldrig varit där. När rundan är klar tar vi ut madrassen och jag ska precis låsa dörren... när det inte alls fungerar. Jag försöker och försöker tills mina händer blir helt rosa! Jag vet att Carrie diggar rosa, men om hon hade sett mina händer då skulle hon inte heller tycka att det var alltför tjusigt...
     Jag vet att hennes dörr är knepig, men det har fungerat innan! Jag och syrran turas om och försöker med all vår kraft att vrida om nyckeln, men dörren går inte i lås! Jag testar att låsa inifrån men icke! Så där står vi flåsande efter säkert mer än tio minuter av intensiva försök och undrar vad f*n Carrie brukar ta sig till när hon ska till skolan? Måste ju komma försent jämt! Inte på tal om om hon en dag skulle vara toanödig och vill in!
    
Eftersom vi inte kunde lämna hennes lägenhet olåst fick vi ringa henne och be henne komma. Hon kom förundransvärt snabbt och vi ger det ett nytt försök. (Eller mer hon, vi står mest och tittar på)
     PÅ MINDRE ÄN EN SEKUND hade hon låst dörren! Hennes min var helt obetalbar när hon var klar, och jag tror minsann våra var det med. I det ögonblicket insåg jag att min goda vän som jag har kännt så länge jag kan minnas faktiskt MÅSTE vara Super Woman! (Det förklarar varför hon dök upp så snabbt dessutom!


//Teru - er vän med utmattade armar och rosa händer

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Eller så är hon bara van vid att det alltid dyker upp skumma saker omkring dig, så hon måste come to your rescue ;) hihi (Haha GiaLe, chiu dai nang!)

2009-02-13 @ 19:25:08
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Siu

Ja du, håller nog med Jenny där lite. Hon hade säkert det på känn att något skulle hända =D

2009-03-05 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0